20090528

Slutspurt

Igår var jag på Junior Boys keikka på lilla Vega, jäkla bra! fast killarna var lite trötta efter en lång resa, och sählä en del ( piuhorna fel koplad, synttar som inte hade kopplats ström till, trummor och symbaler som inte var ordentligt uppbyggda med resultat av att de föll hela tiden ). Härligt att dansa till och till min lycka spelade de mest gamla låter, eftersom jag inte har hunnit lyssna på deras nya skiva! Bra publik som var jäkla messissä, och siisti ställe, lilla vega, snyggt och skön storlek. Bra ljudåtergivning också.

Idag är min sista dag här. Fixa lite saker i skolan, men annars har jag faktist alla skol arbeten över så mitt sommarlov har börjat!
Lite ut på stan och fundera på tuliaisia och främst av allt måste jag packa, vilket blir intressant. Hoppas jag får med allting! Imorgon typ kl.15 lyfter mitt plan och landar 17.35 finsk tid i mitt kära fosterland.

Så ett tu tre var detta kapitel också över. skumt värre! men de ska bli roligt att återvända!

Inga kommentarer: